ÖZEL BİREYLERE GİRESUN ADASI’NDA UNUTULMAZ GÜN
Giresun Belediyesi, sosyal belediyecilik çalışmaları kapsamında özel bireyleri, ailelerini Giresun Adası’nda ağırladı. Belediye Meclis Üyesi Özcan KONAL öncülüğünde gerçekleştirilen organizasyonda, katılımcılar unutulmaz gün geçirdi. Altınpost Teknesi ile düzenlenen ada turuna katılan özel bireyler, aileleri, deniz yolculuğu sırasında Karadeniz’in eşsiz manzarasının tadını çıkardı. Giresun Adası’nın tarihi, doğal güzelliklerini keşfeden katılımcılar gün boyunca keyifli vakit geçirdi. Programa katılan Belediye Başkanı Fuat KÖSE, özel bireyler, aileleriyle bir araya geldi. Katılımcılarla yakından ilgilenen KÖSE, özel bireylerin toplumun ayrılmaz parçası olduğunu vurgulayarak belediye olarak her zaman yanlarında olduklarını ifade etti. KÖSE yaptığı açıklamada, “Özel bireylerimizin mutluluğu, yaşamın her alanında aktif şekilde yer alabilmeleri bizim için son derece önemli. Sosyal hayata katılımlarını artıracak çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bugün yüzlerindeki tebessümü görmek bizleri de son derece mutlu etti. Giresun Belediyesi olarak özel bireylerimizin yanında olmaya devam edeceğiz” dedi. KÖSE, özel bireylere yönelik sosyal, kültürel, sportif etkinliklerin önümüzdeki dönemde artırılarak süreceğini belirtti. Organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getiren katılımcılar, özel bireylerin sosyal yaşamda aktif rol almasına yönelik çalışmaları nedeniyle Başkan Fuat KÖSE, organizasyona katkı sunan Özcan KONAL’a teşekkür etti.